Leckdo by se nechal zlákat firemní poptávkou na 1000 lahví moravských vín v čase předvánočním. Má to však jeden háček. Sekretářka vás požádá o několik degustačních kartonů různých vín různých odrůd od různých vinařů, které vy osobně doručíte do sídla firmy na "párty" pánů ředitelů, při které si vyberou jedno bílé a jedno červené víno a objednají si 500 lahví od každého vzorku. Jednou nebo dvakrát to tak bude fungovat, ale tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se to pověstné ucho utrhne... Tento "největší výrobce vláknocementových střešních a fasádních systémů ve střední Evropě", jak tato firma vytrubuje na svých internetových stránkách, zřejmě nemá dostatek slušnosti ani peněz, aby vám zaplatil za vypité vzorky a váš čas, který jste strávili na dálnicích mezi Moravou a Berounem, kde má sídlo firmy a kam vás požádá degustační vzorky doručit (popř. i na soukromou adresu jednoho z pánů ředitelů...). Rádi totiž ochutnají Vámi doporučené a především dražší vzorky, předstože už dávno vědí, že si "vánoční nadílku" objednají jinde... Vinaři a obchodníci s vínem, blíží se čas předvánoční, tak buďte varováni! PS - potřebujeme novou střechu a náš moravský sklípek novou fasádu, ale výrobky Cembrit si rozhodně kupovat nebudeme...
|